چگونه در فصل زمستان فروشگاه خود را گرم نگه داریم؟

Wednesday، ۵ Mehr ۱۴۰۲

سلام به تمام همراهان تولیدی پرده پلاستیکی آهنربایی پلاسدر

در این مقاله قصد داریم تا راه حلی برای گرم نگه داشتن محیط فروشگاه را در فصل زمستان به شما معرفی کنیم

همانطور که میدانید در فصل زمستان و پاییز زمانی که شما برای گرم کردن فروشگاه مجبور هستید از بخاری و یا هیتر برقی و یا سایر سیستم های گرمایشی استفاده کنید ولی به دلیل رفت و آمد مشتری به داخل فروشگاه مدام درب فروشگاه در حال باز و بسته شدن است که این امر باعث افزایش استهلاک درب فروشگاه شما میشود که هزینه های بسیار زیادی روی دسا شما میگذارد. و یا در اکثر فروشگاه ها صاحب فروشگاه برای جلوگیری از باز و بسته شدن مداوم درب فروشگاه کلا آن را باز نگه میدارد که این کار هم باعث افزایش مصرف انرژی بسیار زیاد میشود و هزینه آن هم بسیار زیاد است

ولی راه حل رفع این دو مشکل بسیار ساده و کم هزینه میباشد که چیزی نیست بجز نصب پرده پلاستیکی آهنربایی پلاسدر که با دارا بودن نمای زیبا و مدرن هم به زیبایی فروشگاه شما می افزاید و هم باعث کاهش استهلاک درب فروشگاه میشود و هم مانع ورود و خروج هوا به داخل فروشگاه و باعث کاهش مصرف انرژی میشود

شما با پرداخت هزینه کمتر از یک ماه پول برق یا گازی که بدون نصب پرده مغناطیسی باید پرداخت کنید تا فروشگاه خود را گرم نگه دارید میتوانید پرده مغناطیسی با ابعاد مناسب درب فروشگاه خود را خریداری کنید و در مصرف هزینه ها به صورت چشمگیری صرفه جویی کنید.

پلاسدر با تولید پرده پلاستیکی آهنربایی با کیفیت بالا این محصول را در خدمت شما عزیزان قرار میدهد در ادامه ویدیو طرز کار پرده پلاستیکی مغناطیسی پلاسدر را تماشا فرمایید

همانطور که در ویدیو مشاهده فرمودید پرده پلاستیکی مگنتی پلاسدر به گونه ای طراحی شده است که پس از عبور افراد از آن لبه های پرده بلافاصله یکدیگر را جذب میکند و اجازه برودت هوا را به داخل فروشگاه نمیدهد .

کناره های پرده به وسیله چسب های مخصوصی که طراحی شده است بر روی سطح ثابت حاشیه درب مثل چهارچوب یا شیشه سکوریت یا دیوار و... میچسبد تا از کناره ها هوا نتواند به داخل نفوذ کند .

در قسمت وسط پرده پلاستیکی مغناطیسی پلاسدر آهنرباهایی نصب شده است که از جنس سرامیکی و دایمی میباشد که با روکش محافظ با درپوش پلاستیک درجه یک abs پوشیده شده تا در برابر رطوبت و تابش آفتاب مقاومت بالایی داشته باشد تعداد مگنت ها به درخواست مشتری قابل دوبرابر کردن نیز میباشد برای مکان هایی که در برابر وزش شدید باد قرار دارد پرده پلاستیکی مگنتی با مگنت دوبل مناسب تر است.

جنس پلاستیک استفاده شده در تولید درب پلاستیکی آهنربایی پلاسدر از بهترین نوع پلاستیک خارجی با گرید بالا جهت مقاومت در برابر سرما و گرمای شدید و رطوبت میباشد.

همچنین ضد چروک و ضد کدر شدن قابل شستشو با دست میباشد.

جهت سفارش پرده پلاستیکی مغناطیسی پلاسدر ابتدا ویدیو آموزش اندازه گیری و نصب پرده مغناطیسی پلاسدر را مشاهده کنید و سپس از طریق لینک خرید پرده پلاستیکی مغناطیسی پلاسدر سایز دلخواه خود را انتخاب کنید .

در صورتی که سایز دلخواه شما در لیست ابعاد موجود در سایت وجود نداشت ابعاد مورد نیاز خود را به شماره 09308716016 در واتساپ یا پیامک ارسال کنید تا همکاران ما با شما هماهنگی های لازم را انجام دهند

نمونه پرده پلاستیکی مغناطیسی با مگنت دوبل(مدل سوپر)

پرده پلاستیکی مغناطیسی پلاسدر