همه چیز درباره پرده پلاستیکی آهنربایی

Monday، ۱۹ Dey ۱۴۰۱

اگر به دنبال راهی برای صرفه جویی در هزینه ها و کنترل دمای محیط کاری خود هستید نصب پرده پلاستیکی آهنربایی را در اولویت قرار دهید. پرده پلاستیکی مغناطیسی می تواند به شما در صرفه جویی هزینه ها کمک بسیاری کند. علاوه بر آن با استفاده از پرده مگنتی نایلنی دمای محیط کاری شما کنترل می شود. پرده پلاستیک مغناطیسی پرده ای انعطاف پذیر است که از دری آویزان می شود. پرده پلاستیک آهنربایی برای جلوگیری از ورود سرما استفاده می شود. این پلاستیک آهنربایی می تواند شکل کلی خود را تا حدودی حفظ کند و همچنین از انتشار آلاینده به داخل مغازه جلوگیری و عبور افراد را آسان تر می کند. در ادامه این مقاله به بررسی مزایا پرده پلاستیک مگنتی برای درب فروشگاه ها و انواع درب توری مگنتی و پلاستیکی مگنتی می پردازیم پس تا انتها مقاله همراه ما باشید.

پرده پلاستیکی مگنتی چیست؟

هنگام خرید پرده پلاستیکی آهنربایی باید بدانید که این پرده ها از پلاستیک شفاف و قابل خم ساخته شده اند. این پرده بر روی هر دری نصب می شود تا به عنوان مانع یا درب عمل کند. این پرده های پلاستیکی مزایای بسیار زیادی دارند.

پرده توری مغناطیسی بسیار انعطاف پذیر از درب معمولی است و به شما این امکان را می دهند که با حداقل تلاش از آن عبور کنید. پرده از یک ماده پلاستیکی با دوام ساخته شده است که به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا هنگام عبور افراد خم شود. همچنین به اندازه کافی با دوام است تا برای مدت طولانی و با وجود استفاده مکرر از آن ها شکل کلی خود را حفظ کند. پرده در عرض ها و اندازه های متفاوتی ساخته می شوند و می تواند با نیاز های تجاری شما مطابقت داشته باشد.

پرده پلاستیکی آهنربایی چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد؟

مزیت اصلی پرده این است که دما محیط را کنترل می کند. از آنجایی که پرده به عنوان یک مانع ثانویه عمل می کند، عملکرد مشابهی شبیه درب های معمولی دارد. همچنین از مخلوط شدن آسان هوا در دماهای متفاوت جلوگیری می کند.

از دیگر مزیت های این درب های پلاستیکی صرفه جویی در هزینه ها است. شما باید برای متعادل نگه داشتن دمای محیط از انواع دستگاه های تهویه و گرمایشی استفاده کنید تا به دمای بهینه برسید اما با نصب این درب ها تا حد زیادی دما ی اتاق را می توانید کنترل کنید. از آنجایی که انرژی کمتری برای کنترل دما استفاده می کنید در دراز مدت در مصرف برق صرفه جویی خواهید کرد و در نتیجه کسب و کار شما سودآورتر خواهد بود.

پرده پلاستیکی مزیت دیگری نیز دارد و آن این است که می تواند از ورود گرد و غبار و حشرات آزار دهنده جلوگیری می کند. اگر اتاقی دارید که ماشین آلات سنگین یا ظریف باید استریل باشند، استفاده از پرده های پرده های پلاستیکی مغناطیسی می تواند محیط را تمیز نگه دارد تا به ماشین آلات آسیبی نرسد.

نوع دیگری از پرده های پلاستیکی پرده های پی وی است. پرده های نوار پی وی سی شفاف هستند. به همین دلیل این پرده ها برای کنترل دما و ایمنی کارگران که ببینند به کجا می روند مفید می باشند.

پرده های درب نواری برای چه مشاغلی خوب است؟

پرده پلاستیکی آهنربایی برای بسیاری از مشاغل مناسب می باشد. اگر چه بسته به ماهیت آن تمرکز ها و مزایای آن متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال خواربار فروشی ها می توانند از پرده برای کنترل درجه حرارت و دما استفاده کنند. نصب پرده به کارگران این امکان را می دهد که سریع تر و روان تر از قبل حمل و نقل محصولات را انجام دهند. علاوه بر این می توان از پرده درب نواری برای اتاق هایی که محصولات گوشتی در آن نگهداری می شود استفاده کرد.

انواع پرده

کارگاه تولیدی پرده پلاستیکی آهنربایی پرده هایی در سایز های متفاوت تولید می کنند. کارگاه تولیدی پرده مغناطیسی در کوچک ترین سایز 80 در 220 پرده تولید می کند. همچنین بزرگترین سایز 240 در 260 می باشد. بستگی به در و چارچوبی که اتاق یا مغازه شما دارد باید سایز مناسبی را خریداری کنید. جهت اندازه گیری درب هایی که چارچوب فلزی دارند می توانید برای عرض اندازه پشت به پشت چهارچوب و از بالای چهارچوب تا یک سانتی متر مانده تا پایین ترین سطح چارچوب به عنوان طول در نظر بگیرید.

منابع:

https://plusdoor.sazito.com